close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Bezpłatny Serwis

Regulamin akcji

Niniejszy regulamin określa zasady akcji- darmowy serwis jaka jest dostępna w firmie Abro System (Przeźmierowo k.Poznania, ul.Poznańska 3)

Złożenie zlecenia naprawy poprzez akcję darmowy serwis jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie informacje zawarte w regulaminie.

Regulamin akcji dostępny jest poniżej oraz w formie papierowej w firmie Abro System.

Akcja bezpłatny serwis dotyczy darmowej usługi serwisowej dowolnego modelu urządzenia czyszczącego, dowolnej marki i skierowana jest do Klientów indywidualnych lub firm.

Darmowy serwis dotyczy nowych Klientów lub obecnych, którzy nie mieli okazji skorzystać z usług serwisowych wykonywanych przez naszą firmę.

Na bezpłatny serwis można podwieźć jedno urządzenie dowolnej wielkości:

  • ·maszynę czyszczącą pchaną lub z fotelem dla operatora
  • szorowarkę jednotarczową
  • polerkę wysokoobrotową
  • zamiatarkę pchaną lub z fotelem dla operatora
  • myjkę ciśnieniową (zimno lub gorącowodną)
  • odkurzacz profesjonalny
  • odkurzacz przemysłowy
  • urządzenia parowe
  • inne urządzenie czyszczące (po telefonicznym potwierdzeniu możliwości)

 

Klient dostarcza urządzenie do naszej firmy (podwozi lub wysyła kurierem)

Wraz z urządzeniem podaje dane:

  • opis usterki (jeśli jest znany)
  • model urządzenia
  • dane firmy lub dane osoby na którą będzie wystawione zlecenie
  • imię i nazwisko osoby zlecającej usługę
  • numer kontaktowy
  • adres mailowy
  • otrzymany kod

 

Po otrzymaniu urządzenia wraz z powyższymi danymi Klient otrzymuje potwierdzenie przekazania urządzenia firmie Abro System w celu naprawy/ diagnozy w ramach akcji-bezpłatny serwis

Potwierdzenie przekazania urządzenia Klient otrzyma:

  • w wersji papierowej (w przypadku wizyty osobistej) lub
  • mailowej w przypadku wysyłki urządzenia kurierem.

 

W możliwie najkrótszym czasie Klient otrzymuje na podany adres mailowy kosztorys naprawy, diagnozę.

W kosztorysie naprawy uwzględnione będą ustalone w czasie przeglądu urządzenia:

  • koszty części serwisowych
  • koszt roboczogodzin- 0zł

 

Klient bez żadnych zobowiązań informuje firmę Abro System, czy decyduje się na naprawę:


jeśli nie
-odbiera urządzenie własnym transportem lub poprzez firmę kurierską nie ponosząc z naszej strony żadnych opłat.


jeśli tak
- serwisanci przystępują do dokonania naprawy.

Jedynym kosztem jakie ponosi Klient- jest koszt części serwisowych.

Klient nie ponosi kosztów roboczogodzin zarówno przed naprawą jak i w trakcie, niezależnie od czasu naprawy

Czas naprawy zależny jest od dostępności części zamiennych.

Klient zobowiązuje się do zakupu części serwisowych w firmie Abro System.

Posiadamy stany magazynowe najbardziej rotujących części i akcesoriów do urządzeń.

Abro System umożliwia również wynajem urządzenia na czas naprawy.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem:

61 6610 300, 61 652 52 53

serwis@abrosystem.pl

www.abrosystem.pl

Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnej zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia.

POWRÓT
NEWSLETTER - ZAPISZ SIĘ TERAZ
I odbieraj informacje o nowościach i promocjach
CENTRUM CZYSTOŚCI 
Abro System

     ul. Poznańska 3        
Przeźmierowo 
k. Poznania

  Sklep, biuro: 
+48 (61) 652 52 53

  Serwis, wynajem: 
+48 (61) 652 52 53

  pn-pt 7:30-15:30