close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień w sklepie internetowym Abro System.

 

Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu, a jego postanowienia stają się dla niego wiążące w chwili dokonania przez niego zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie informacje zawarte w regulaminie.

 

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia.

Aby złożyć zamówienie należy się zarejestrować oraz zalogować. Potwierdzenie złożenia zamówienia Klient otrzymuje na podany przez siebie adres mailowy.  W szczególnych  przypadkach zamówienia mogą być składane bez logowania- telefonicznie (tel 61-6610-30061-6610-300)  drogą elektroniczną (sklep@abrosystem.pl) bądź osobiście w naszym sklepie w Przeźmierowie k. Poznania.

 

Podany przez klienta adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień oraz w szczególnych przypadkach do weryfikacji klienta. Żadne dane przekazane naszej firmie nie są udostępniane osobom trzecim.


Użytkownik podający dane poprzez rejestrację wyraża tym samym zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na temat produktów i usług oferowanych przez firmę Abro System.

 

Dane firmy:


Abro System
ul. Poznańska 3
62-081 Przeźmierowo

tel. 61 6610 30061 6610 300

konto bankowe:
BZ WBK 33 1090 1346 0000 0001 0763 3138

NIP PL 7791999793
REGON 639646167

 

Mimo zachowania należytej staranności w sklepie internetowym Abro System mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec Sprzedawcy.

 

Ceny


Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

W przypadku złożenia zamówienia na produkt z błędnie wyświetloną ceną, obsługa informuje klienta o takiej sytuacji. Możliwa jest wtedy zmiana zamówienia na inne lub całkowita z niego rezygnacja. W razie wątpliwości dotyczących oferty należy kontaktować się ze Sprzedawcą.

 

Zamówienia


Warunkiem przeprowadzenia sprzedaży jest jednorazowa rejestracja(dotyczy Klientów, którzy jeszcze nie dokonali zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego)

Złożenie zamówienia jest wiążące w chwili, gdy na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail trafi informacja zwrotna od Sprzedawcy potwierdzająca złożenie zamówienia.

 

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane przez Kupującego dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości, a ewentualna weryfikacja Klienta jest niemożliwa.

Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych (w tym nieaktualnych) danych w formularzu rejestracyjnym.

Dokonując zakupu w Sklepie Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski. W przypadku chęci zakupu poza teren kraju prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu określenia kosztów transportu.

 

Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Zamawiane produkty będą wysyłane według kolejności zgłoszeń

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie lub u dostawców sklepu.

 

Czas realizacji podany jest w regulaminie, w przypadku zmiany daty realizacji Klient zostanie każdorazowo powiadomiony.

W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie zamówienia).

 

Po dostarczeniu przesyłki prosimy o każdorazowe otwarcie paczki, sprawdzenie produktu w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, który kurier zobowiązany jest mieć przy sobie.

Brak spisania protokołu w przypadku winy firmy kurierskiej powoduje brak możliwości rekalamacji.

 

Sposoby płatności


Przedpłata na konto:


Zapłata następuje poprzez dokonanie przelewu na nasz rachunek bankowy przed wysyłką towaru.

Towar wysyłamy po otrzymaniu przelewu na nasze konto bankowe.

Zapłata może nastąpić na podstawie automatycznego potwierdzenia zamówienia lub na podstawie faktury proforma.

 

 

 

Płatność przy odbiorze:


Zapłata za towar u kuriera w momencie odbioru przesyłki lub przedstawicielowi naszej firmy gotówką.

 

 

Gotówka:


W siedzibie firmy. O chęci odbioru osobistego Klient powinien poinformować przy składaniu zamówienia w opisie dodatkowym lub telefonicznie.

 

 

Koszty wysyłki


Przelew


- wysyłka kurierska


od 1-31,5 kg- 20,00 zł netto

1/2 palety euro- 80,00 zł netto

paleta euro- 130 zł netto

 

Pobranie


- wysyłka kurierska 1-31,5 kg- 25 zł netto

- 1/2 palety euro- 80,00 zł netto

- paleta euro- 130 zł netto

 

Istnieje możliwość szkolenia z obsługi i konserwacji urządzeń.

 

 

Paczkomaty


Wysyłka po wcześniejszej przedpłacie oraz sprawdzeniu wymiarów paczki przez obsługę sklepu.

Zamówienie tylko mailowe.

W przypadku wyboru wysyłki do paczkomatów, prosimy o podanie adresu preferowanego paczkomatu.

 

http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat

 

 

Wymiary paczek (ceny brutto)

8x38x64 cm- 12 zł

19x38x64 cm- 14 zł

41x38x64 cm- 16 zł

 

 

Czas dostawy


 

Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie co do zakupionego produktu i wynosi od 1-30 dni roboczych. O określonym terminie Klient zostanie poinformowany.

 

 

Firma posiada duże stany magazynowe dlatego większość produktów dostępna jest od ręki.

 

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. Bezpośredni wpływ mają na to dostępność produktu, czas kompletowania przesyłki, czas dostarczenia przesyłki do Sklepu przez dostawcę oraz czas dostawy przesyłki przez kuriera do Klienta.

 

W przypadku nieodebrania przez Klienta towaru wysłanego przez Sklep zostanie on obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki (Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych w § 37 oraz ponownej jej wysyłki).

 

 

W przypadku powrotu przesyłki do Sklepu i niemożności kontaktu z Klientem, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy. Po tym terminie zawartość przesyłki ulega przepadkowi na rzecz Sklepu, a wpłacone wcześniej pieniądze nie zostaną zwrócone.

 

Abro System nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W Powyższym przypadku obsługa sklepu niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, a wpłacone pieniądze za zakupiony towar zostaną zwrócone.

 

 

 

Program lojalnościowy

 

Każdy zarejestrowany klient ma możliwość korzystania  z systemu lojalnościowego

 

Większość produktów ma określoną, widoczną liczbę punktów

 

 

1 punkt = 1 złoty

 

 

Klient otrzymuje punkty po dokonaniu zamówienia na dowolny produkt w sklepie internetowym. Punkty sumują się przy kolejnych zamówieniach. Klient może w dowolnym momencie odliczyć sobie kwotę jaką uzbierał ze swoich punktów.

 

 

 

Punkty można dodatkowo wymienić na dowolny produkt w naszym sklepie (np. szczotki do zakupionej maszyny, gumy, odkurzacz)

 


Gwarancje


Gwarancją są objęte wszelkie produkty sprzedawane w naszym sklepie.


Maszyny nowe-standardowo 12 miesięcy (istnieje możliwość wykupu przedłużonej gwarancji)

Maszyny używane-od 1-12 miesięcy

Pozostałe produkty- 12 miesięcy


Nabywca traci wszelkie prawa gwarancyjne w przypadku stwierdzenia : uszkodzenia lub zerwania plomb, samowolnych napraw lub zmian konstrukcyjnych.

 

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikłe z naturalnej eksploatacji.

 

Szczegółowe warunki gwarancji w przypadku zakupu maszyn umieszczone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

 

Zawartość internetowego sklepu Abro System nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 53 Wszelkie informacje na temat produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Wygląd rzeczywisty może nieznacznie różnić się od przedstawionego na stronie internetowej.

 

 

Zawartość witryny - tzn. logo, wszystkie teksty, zdjęcia, grafika, itp. jest własnością firmy Abro System i podlega ochronie prawnej wynikającej z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego.  Jakiekolwiek kopiowanie treści witryny, w części lub w całości w celu wykorzystania jej w celach komercyjnych bez pisemnej zgody Abro System jest zabronione. Zatrzegamy sobie prawo do ewentualnych, przypadkowych błędów w zdjęciach oraz treści.


Opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu w zakresie prezentacji produktów i realizacji zamówień prosimy kierować na adres: sklep@abrosystem.pl

 

 

Opis procedury reklamacyjnej (osoby fizyczne/ konsumenci)

 

Po dostarczeniu przesyłki prosimy o każdorazowe otwarcie paczki, sprawdzenie produktu w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, który kurier zobowiązany jest mieć przy sobie.

Brak spisania protokołu w przypadku winy firmy kurierskiej powoduje brak możliwości rekalamacji.

 


1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@abrosystem.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

o imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

o datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Opis procedury reklamacyjnej (firmy/ przedsiębiorcy)

 

 

Po dostarczeniu przesyłki prosimy o każdorazowe otwarcie paczki, sprawdzenie produktu w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, który kurier zobowiązany jest mieć przy sobie.

Brak spisania protokołu w przypadku winy firmy kurierskiej powoduje brak możliwości rekalamacji.


1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@abrosystem.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

o imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

o datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

 

Prawo odstąpienia od umowy (osoby fizyczne/ konsumenci)


W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@abrosystem.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Abro System ul.Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo

 

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 

Abro System Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]

Adres: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]


 

 

 

Koszt zwrotu przedmiotów


W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

 

Brak możliwości odstąpienia od umowy

 

• o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

• w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

• w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

• zawartej w drodze aukcji publicznej;

• o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

 

Możliwość zwrotu towaru (firmy/ przedsiębiorcy)


Przedsiębiorca na rzecz którego Klient zawarł Umowę sprzedaży, może dokonać zwrotu Produktu bez podania przyczyny po uprzednim kontakcie z abrosystem.pl
Celem zwrotu Produktu, Przedsiębiorca, powinien złożyć do Sprzedawcy wniosek o zwrot Produktu.

 

Wniosek przysługuje w odniesieniu do Produktu:
a)    który nie był używany z wyjątkiem czynności zwykłego zarządu;
b)    jest w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu z wyjątkiem czynności zwykłego zarządu (tj. obejrzenia i sprawdzenia produktu) i jest kompletny (tj. zawiera metki, etykiety);
c)    który nie jest wymieniony w pkt. 13, poniżej.

 

Przedsiębiorca może się zwrócić do Sprzedawcy z wnioskiem o przyjęcie zwrotu Produktu w terminie 14 od dnia Dostawy.
Wniosek o zwrot może dotyczyć zarówno całego Zamówienia (tj. wszystkich Produktów ujętych w Zamówieniu), jak też tylko niektórych Produktów ujętych w Zamówieniu (wtedy umowa będzie dalej obowiązywała w odniesieniu do pozostałych Produktów z Zamówienia).
Wniosek o przyjęcie zwrotu Produktów powinien zostać wysłany listem poleconym na adres Sklep Internetowy abrosystem.pl, ul. Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo (z dopiskiem „Zwrot”) lub mailem na adres sklep@abrosystem.pl. Do wniosku powinna zostać dołączona kopia lub skan dowodu zakupu zwracanych Produktów.


Po otrzymaniu przez Sprzedawcę wniosku o przyjęcie zwrotu Produktu, Sprzedawca w terminie 30 dni wyśle do Przedsiębiorcy drogą elektroniczną, na  adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji, informację o swojej decyzji co do wniosku.

Przedsiębiorca powinien niezwłocznie (tj. nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania decyzji) dostarczyć Produkt do Sprzedawcy na adres: Sklep internetowy abrosystem.pl, ul. Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo

 

W wypadku odsyłania Produktu, do przesyłki ze zwracanym Produktem, Przedsiębiorca powinien dołączyć oryginał dowodu zakupu Produktu, a wypełniony formularz zwrotu odesłać na adres sklep@abrosystem.pl (formularz zwrotu jest dostępny poniżej)

 

Abro System Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo

Ja [imię, nazwisko kupującego, nazwa firmy ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]

Adres: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

 

Przedsiębiorca jest zobowiązany należycie zabezpieczyć zwracany Produkt, w celu uchronienia go przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu, które mogą być powodem odrzucenia zwrotu.

 

Dla uniknięcia wątpliwość Sprzedawca informuje, że zwrotowi w trybie niniejszego działu nie podlegają następujące Produkty:
a)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dokonaniu Dostawy;
b)    w których Produktem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c)    w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Uprawnienia Konsumentów z tytułu Rękojmi


Sprzedawca zapewnienia Dostawę Produktu, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, który jako Konsument zawarł Umowę sprzedaży we własnym imieniu, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

 

Jeżeli Produkt ma wadę Klient, który jako Konsument zawarł Umowę sprzedaży we własnym imieniu może:
a)    złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.


Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

 

Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b)    żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3.    Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4.    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Produktu. Jeżeli Klient żądał wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Produktu lub usunięcia wady.
5.    Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient który jako Konsument zawarł Umowę sprzedaży we własnym imieniu, może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
6.    Celem rozpatrzenia reklamacji Produktu, Klient który jako Konsument zawarł Umowę sprzedaży we własnym imieniu, powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt do Sprzedawcy.
7.    Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania pisma zawierającego reklamację ustosunkuje się na piśmie do reklamacji Produktu lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta, który jako Konsument zawarł Umowę sprzedaży we własnym imieniu.
8.    W wypadku Klienta, który jako Konsument zawarł Umowę sprzedaży we własnym imieniu, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Produktu do Sprzedawcy i koszt odesłania Produktu do Klienta.
9.    Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

Uprawnienia Przedsiębiorców z tytułu Rękojmi.


Sprzedawca odpowiada za wady Produktu względem Przedsiębiorcy na rzecz którego została zawarta Umowa sprzedaży, przez okres 1 roku od dnia Dostawy.


W razie stwierdzenia wad Produktu po przyjęciu Dostawy, Przedsiębiorca ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi. W celu złożenia reklamacji Przedsiębiorca powinien zawiadomić Sprzedawcę o tym fakcie, niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Zawiadomienie takie powinno zostać wysłane do Sprzedawcy na adres e-mailowy: sklep@abrosystem.pl lub listem poleconym na adres: Sklep internetowy abrosystem.pl, ul. Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo. Do zawiadomienia powinna zostać dołączona kopia dowodu zakupu.
Po wysłaniu do Sprzedawcy zawiadomienia o reklamacji, Przedsiębiorca otrzyma drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej decyzję w sprawie reklamacji.


Po otrzymaniu decyzji pozytywnej Przedsiębiorca powinien niezwłocznie (tj. nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji albo upływu terminu, o którym mowa powyżej, na udzielenie odpowiedzi przez Sprzedawcę) przesłać reklamowany Produkt do Sprzedawcy na adres: Sklep internetowy abrosystem.pl, ul. Poznańska 3, 62-081 Przeźmierowo, Ponadto, do przesyłki ze zwracanym Produktem, Przedsiębiorca powinien dołączyć oryginał dowodu zakupu Produktu oraz wypełniony formularz reklamacji. Formularz reklamacji jest dostępny na stronie internetowej abrosystem.pl (regulamin), dodatkowo w formie papierowej jest także dołączony do każdej przesyłki będącej przedmiotem Dostawy. Przedsiębiorca przesyła do Sprzedawcy, reklamowany z tytułu rękojmi Produkt na własny koszt.


Reklamacja z tytułu rękojmi zgłoszona przez Przedsiębiorcą zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Sprzedawcę. O uznaniu albo nieuznaniu reklamacji z tytułu rękojmi, Przedsiębiorca zostanie powiadomiony przy pomocy poczty elektronicznej, na adres podany podczas Rejestracji.
W przypadku uznania reklamacji Produktu za uzasadnioną, Sklep Internetowy zwróci Klientowi poniesione, uzasadnione i należycie udokumentowane koszty wysłania reklamacji oraz zgodnie z żądaniem Przedsiębiorcy wymieni Produkt na nowy albo zwróci za niego pełną należność.
W przypadku uznania reklamacji Produktu za nieuzasadnioną, Sklep Internetowy odsyła reklamowany Produkt do Przedsiębiorcy na jego koszt.

Zobowiązujemy się do dostarczenia przedmiotów bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

 

 

Kodeks dobrych praktyk.

 

Dokładamy wszelkich starań aby bezspornie wyjaśnić wszystkie nieprawidłowości, reklamacje, niejasności.

 

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur.


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

 

 

 

 

 

POWRÓT
NEWSLETTER - ZAPISZ SIĘ TERAZ
I odbieraj informacje o nowościach i promocjach
CENTRUM CZYSTOŚCI 
Abro System

     ul. Poznańska 3        
Przeźmierowo 
k. Poznania

  Sklep, biuro: 
+48 (61) 652 52 53

  Serwis, wynajem: 
+48 (61) 652 52 53

  pn-pt 7:30-15:30